ניקוי מסטיקים, שרף וכתמי שמן

הסרת כתמי שמן – כתמי שמן על בגדים הם דבר לא נעים, לא אחת קורה  שאנו לבושים במיטב מחלצותינו לשנייה אנחנו נותנים לילד לאכול ויש לנו כתם קטן של שמן על החולצה החדשה. הדרך הטובה ביותר להסיר כתמי שמן היא באמצעות טלק. מומלץ להוריד את הבגד, לתלות אותו על כולב ולשמים טלק על כתם השמן, הטלק סופח אליו את השמן וביכולתו להשיב לבגד את מראהו הקודם.

הסרת מסטיקים מבגדים באמצעות הקפאה – להתיישב על מסטיק זה דבר שקורה לכולנו, וכשהבגד החדש שזה עתה קנינו נהרס, אין יותר נורא מכך. חשוב לדעת כי  מסטיקים עקשניים ניתן להסיר  באמצעות המקפיא. כל שנדרש הוא להכניס את הבגד אל המקפיא הביתי, להמתין מספר שעות ופשוט לקלף את המסטיק מהבגד.  אם נדבק לכם מסטיק על רצפת הדירה והיא עשויה שטיחים, ייתכן ותזדקקו לשירותיה של חברת ניקיון מקצועית.

הסרת מסטיקים באמצעות גיהוץ – דרך נוספת, במידה והקפאת הבגד איננה פועלת, הינה הסרה באמצעות גיהוץ. יש להניח את הבגד על גבי שולחן הגיהוץ,  כשהמסטיק הדבוק מופנה לכיווננו להניח פיסת עיתון או נייר על גבי המסטיק ולגהץ מעל העיתון. החום של הגיהוץ ידביק את המסטיק אל העיתון. מומלץ להחליף את חתיכות העיתון  בכל מספר שניות ובכך למנוע הדבקה חוזרת של המסטיק. כמו כן, באם מדובר בבגד לבן, אין להשתמש בעיתון אלא בדף נייר לבן.

הסרת שרף מהידיים – עץ האלון ידוע בשרף הדביק אותו הוא מייצר, לא אחת ילדים קטנים מטפסים על עצי אורן וחוזרים הבית כשעל ידיהם ובגדיהם שרף דביק במיוחד. את השרף ניתן להסיר באמצעות אבקת לימון. את השרף מהבגדים ניתן לנסות להסיר באותה השיטה של הסרת מסטיקים על ידי גיהוץ.

ניקיון הכיור כמו חדש – סוד הקסם של הברקת הכיור הוא השרייה של חצי כוס אקונומיקה עם מים, מספר דקות, יש לסגור את פקק הכיור ולתת למים עם האקונומיה לאכול את כל החיידקים. שטיפת הכיור לאחר מספר דקות, תקנה לו מראה חדש, מרהיב ובוהק. המתבונן מהצד עשוי לחשוב כאילו  הייתה אצלכם בדירה חברת ניקיון שניתקה את הדירה עבורכם.

בנוסף, אנו מספקים שירות של ניקוי מסטיקים וכתמי שמן כחלק משירותי ניקיון משרדים שאנו מבצעים עבור לקוחותינו.

 

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות