נופר שירותי ניקיון

ניקיון משרדים בתל אביב

נופר שירותים מספקת שירותי ניקיון משרדים בתל אביב

ובכל ערי המרכז 053-2450114.

שירותי ניקיון משרדים בתל אביב והסביבה

חברת נופר מספקת את כלל השירותים של  ניקיון משרדים בתל אביב והנה בעלת ניסיון בן 20 שנה, צוות עובדי ניקיון חרוצים, אשר ינקו את האזורים המיועדים לניקיון ביעילות וביסודיות, מבלי להשאיר אף פינה מלוכלכת.

 

העיר תל אביב ידועה בזיהום אוויר המתבטא בהררי אבק המצטברים בכל מקום. תוכלו בקלות לראותם על גבי המחשב והטלפון, השולחן, השטיח, החלונות, הרצפות ואיפה לא.
למרבית החברות והמשרדים בתל אביב אין מנקה פרטי והן מעסיקות חברת ניקיון חיצונית לביצוע עבודות אחזקה שוטפות.

מדוע להעסיק חברת ניקיון חיצונית?

חברת ניקיון בתל אביב תדע לעזור לכם להתגבר על האבק המצטבר ביום יום, בזכות מנקים שיודעים לבצע עבודת ניקיון משרדים יסודית ולא יטאטאו מתחת לשטיח…
כמו כן חברת הניקיון תספק לכם באופן שוטף עובדי ניקיון וחומרי ניקוי. כך לא תצטרכו להתעסק עם קניית חומרים וכן ימנעו מצבים של  "פנצ'רים" באי הגעת מנקה. דבר שעלול לגרום ללכלוך להיאגר, לריחות וכמובן לאווירה לא נעימה בסביבת העבודה.

מגוון שירותי ניקיון משרדים בתל אביב

עובדי הניקיון של נופר מגיעים למשרדים, מפעלים, מוסכים, מוסדות וללקוחות פרטיים ברחבי תל אביב לשם ביצוע עבודות ניקיון שונות. ביניהן;

  • ניקיון חלונות
  • ניקוי שטיחים בחומרים האיכותיים הקיימים בשוק
  • פוליש ווקס לרצפות
  • ניקוי פרקטים בשיטה שמגנה על הפרקט
  • עבודות אחזקה כגון פינוי פחי אשפה, ניקוי חדרי שירותים
  • ניקוי ריפודים
  • שירותי ניקיון חלונות מבחוץ
  • שירותי ניקיון רצפה
  • שירותי ניקיון משרדים בשעות הערב

 

לנופר המלצות רבות מבתי עסק רבים בתל אביב, אנו עובדים בחריצות תוך כדיי הקפדה על שירות ברמה גבוהה ומכובדת. צוות עובדי הניקיון שלנו נבחר בקפידה ומגיע לעבודת הניקיון והאחזקה במדים ייצוגיים והולמים.

ניקיון משרד בתל אביב
חברת ניקיון בתל אביב

מה כוללים שירותי ניקיון משרדים בתל אביב?

חברה אשר מציעה שירותי ניקיון משרדים בתל אביב ובכל מקום אחר, אחראית לניקיונם של כלל החללים המרכיבים את המשרד. כל חלל הוא בעל מאפיינים שונים, כך שחברת הניקיון מצוידת במגוון כלים ומיומנויות, על מנת להביא את אותם החללים לתוצאה הרצויה. בין שירותי חברת הניקיון נמנים: ניקיון חלונות, ניקיון חדרי מדרגות, ניקיון שירותים, ניקיון מטבחים ועוד. לעיתים, שירותי חברת הניקיון יכללו שירותים נלווים, אשר קשורים גם כן לשמירה על משרד נקי ומטופח. דוגמה לשירותים מהסוג הזה הם שירותי הדברה- כאשר ישנם מזיקים שונים שמתרוצצים ברחבי המשרד, הדבר מפריע לתפקוד השוטף של המשר'ד ויוצר סכנה תברואתית. בין שירותי ההדברה הנפוצים למשרדים נמנים הדברת פרעושים, הדברת נמלים והדברת תיקנים.

שירותי ניקיון חלונות בתל אביב

אנו מבצעים ניקיון חלונות מבפנים ומבחוץ, בכל גובה, על מנת לשמור על חלונות המשרד שלך נקיים ומצוחצחים. גם בחורף וגם בקיץ, זה חשוב לשמור על חלונות המשרד נקיים ומצוחצחים.
צריך שירותי ניקיון חלונות מבחוץ לבניין משרדים בתל אביב? התקשר עכשיו 053-2450114

תפריט נגישות