חברת ניקיון – איך לבחור?

כבעלים או מנהלים של משרד, חברה או עסק, אתם בוודאי נדרשים לקבל מדי יום עשרות החלטות חשובות: כיצד לתמחר מוצרים ושירותים, מהי האסטרטגיה השיווקית האידיאלית, אילו עובדים להעסיק ועוד. בין כל ההחלטות החשובות הללו, בחירת חברת ניקיון למשרד או לעסק יכולה להיראות כשולית וכלא חשובה.
אלא שלחברת הניקיון שתבחרו יכולה להיות השפעה רבה על הצלחתכם העסקית: על שביעות הרצון שלעובדיכם ותפוקת העבודה שלהם, על חוויית השירות שאתם מעניקים ללקוחותיכם ועל התדמית המקצועית שלכם.
נופר שירותים בע"מ שמחה להציג בפניכם את הקריטריונים החשובים ביותר לבחירת חברת ניקיון למשרד, כדי שגם אתם תוכלו ליהנות משירותי ניקיון יעילים, שיבטיחו את איכות העבודה במשרדכם.

 

1. גודל חברת הניקיון
הקריטריון הראשון שעליכם לקחת בחשבון הוא גודל חברת הניקיון. כדאי לדעת שלא כל חברת ניקיון מסוגלת או מעוניינת לספק את שירותיה לכל משרד. חברת ניקיון קטנה לא תוכל לעמוד בדרישות ובצרכים של משרד גדול, המתפרש על בניין רב קומות וזקוק לשירותי ניקיון יומיים. ומנגד, חברת ניקיון גדולה לא תרצה להשקיע את משאביה בניקיון משרד קטן. לכן, העדיפו חברת ניקיון המתאימה לגודל המשרד שלכם.

2. התמחותה וניסיונה של חברת הניקיון
מקובל לחשוב שניקיון הוא ניקיון בכל מקום. אך למעשה, קיימים הבדלים מהותיים בין ניקיון משרדים לניקיון בתים, מוסדות ציבור, מפעלים, מעבדות וכדומה. לכן, בבואכם לבחור חברת ניקיון למשרד, ודאו שמדובר בחברת ניקיון המתמחה בניקיון משרדים. רק לחברת ניקיון שכזו יהיה הציוד והחומרים הדרושים כדי לענות על צורכי הניקיון הייחודיים של משרד, וגם כוח האדם שלה יהיה מנוסה בעבודה בסביבה משרדית פעילה. כדאי ואף רצוי להעדיף חברת ניקיון בעלת ניסיון בניקיון משרדים / עסקים דומים לשלכם.

3. תיאום ציפיות עם חברת הניקיון
לפני שתחתמו על חוזה התקשרות עם חברת ניקיון, ערכו רשימה מסודרת של דרישותיכם וציפיותיכם מחברת הניקיון, הכוללת את הפרטים הבאים:

שירותי הניקיון הנדרשים לכם – שטיפת רצפות, שאיבת שטיחים, ניגוב אבק מריהוט משרדי, ניקוי חלונות, ניקיון מטבחונים ושירותים, פוליש לרצפה ועוד.

תדירות שירותי הניקיון – פעם בשבוע, אחת ליומיים, מדי יום או באופן שוטף לכל אורך יום העבודה. ייתכן ויהיובוחרים חברת ניקיון שירותי ניקיון שיידרשו לכם באופן יומי ושירותים אחרים שיידרשו בתדירות נמוכה יותר (כמו שאיבת שטיחים פעם בשבוע או פוליש פעם בשנה).

זמני הניקיון – מהן השעות המועדפות עליכם לביצוע עבודות הניקיון: בבוקר- לפני תחילת יום העבודה, בסיום יום העבודה כשהמשרדים ריקים, במהלך יום העבודה וכו'.
הציגו את דרישותיכם וציפיותיכם לחברת הניקיון וודאו שהיא אכן יכולה לעמוד בהם: שיש לה את כוח האדם הדרוש לשם כך, שיש לה את כל הציוד והכלים הדרושים, ניסיון בביצוע שירותים מיוחדים וכו'.

4. עובדיה של חברת הניקיון
זכרו שלעובדי הניקיון שתספק לכם החברה תהיה גישה חופשית לכל האזורים במשרדכם, ואילו לכם אין כל ידע מוקדם עליהם, שכן אתם לא ראיינתם וקיבלתם אותם לעבודה. עובדי הניקיון יכולים להיחשף למידע פנימי חשוב וסודי במשרדכם, ולכן עליכם לוודא שהם לא יפגעו באינטרסים שלכם. לכן, בחרו בחברת ניקיון שעורכת בדיקות רקע מקדימות על העובדים שהיא מעסיקה, ומקפידה לבחור בעובדים ישרים ואמינים.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות