נופר שירותי ניקיון

שירותי ניקיון ואחזקה

מחפשים חברת שירותי ניקיון ואחזקה?

 

הגעתם לכתובת הנכונה – נופר שירותי ניקיון ניהול אחזקה וניקיון בתים, בנינים ומבנים בצורה חכמה!

ניהול בתים משותפים או בשמו המקצועי החדש יחסית, ניהול ועד בית זו בעיה מוכרת וותיקה, ובעידן שבו הבתים המשותפים כוללים יותר ויותר דירות, הבעיה הולכת וגדלה. אם בעבר ועד הבית הורכב מכמה דיירים (אמיצים יש לציין…) שלקחו על עצמם את כל הדאגות לתחזוקת הבית, אז כיום מדובר כבר על משרה מלאה, שגדולה מדי על הדיירים עצמם. מסיבה זו קמו חברות המספקות שירותי ניקיון ואחזקה, והן שדואגות לשמור על הבתים המשותפים בסדר מופתי.

שירותי ניקיון ואחזקה פותרים את הבעיות הכרוניות של בתים משותפים

בכל בית משותף שנוהל על ידי ועד הבית המסורתי היו בעיות כגון גבייה חסרה, מחסור בציוד, תקלות שמתעלמים מהן במשך שנים ועוד. חשוב לזכור שמדובר בדרך כלל במוצרים ציבוריים שכולם משתמשים בהם, אבל בסופו של דבר אף אחד לא דואג לספק אותם. בתים המנוהלים על ידי חברת שירותי ניקיון ואחזקה מתאפיינים ברמת תחזוקה שונה לחלוטין. קודם כל, שירותי הניקיון מסופקים בתדירות גבוהה יותר, והמשמעות היא בית נקי יותר. שנית, כל תקלה מדווחת מטופלת בתוך פרקי זמן קצרים ביותר. במילים אחרות, הדיירים נהנים מבית נקי ונטול תקלות. חברות אחזקה מספקות כתובת אמינה לפנות אליה.

שירות שמשפר את היחסים בין הדיירים

בעידן שבו הבית נוהל על ידי ועד בית, במרבית הבתים נשמעו טענות כגון בזבוז לא ראוי של כסף, שלא נדבר על גניבות מקופת הציבור. יתרה מזאת, גם סכסוכי שכנים רבים הופנו אל ועד הבית, וזו אחת הסיבות המרכזיות למה אף אחד לא רצה לתפוס את התפקיד הזה. התוצאה כיום היא שלעיתים קרובות פונים לשירותי ניקיון ואחזקה בחברה חיצונית פשוט בגלל שאף אחד לא רוצה לקחת על עצמו את התפקיד של ועד הבית ולהיות מעורב בסכסוכים קבועים עם השכנים. כשחברה חיצונית מנהלת את הבית וכולם מרוצים, יש הרבה פחות מקום לאי נעימויות בין האנשים. 

שירותי אחזקה וניקיון לגורדי שחקים

הכול טוב ויפה כשאנחנו מדברים על בתים מסורתיים, בהם אין אפילו עשרים דירות, אך מה קורה בבניינים ענקיים, בני 25 קומות ומעל 80 דירות? במקרים הללו אחזקת מבנה זה משרה מלאה של ממש. במקומות הללו יש עובד ניקיון במשרה מלאה שמישהו צריך להשגיח עליו, חדרי כושר, ג'ימבורי וסאונה שצריך לתחזק גם אותם, מספר מעליות שלא יכולות להתקלקל כי לא יהיה לאנשים איך להגיע הביתה ועוד אינספור משימות. בתים אלו לא יכולים להיות מנוהלים על ידי הדיירים לבדם, ולכן השאלה היא לא האם להעביר את המשימה לחברת שירותי ניקיון ואחזקה חיצוניים אלא לאיזו חברה לפנות.

 

חברת נופר שירותים מספקת לכם שירותי ניקיון ואחזקת מבנים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר. השירות שלנו יאפשר לכם ליהנות מבית תקין ונקי, ותספק לכם כתובת לפנות אליה בכל נושא.

בחירה בנופר שירותים היא בחירה במקצועיות.

שירותים נוספים:

תפריט נגישות