ניקוי אביזרים במטבח

ניקוי אבנית בקומקוםמי לא מכיר את הרצון לשתות קפה,את חימום המים, את הנחת הסוכר והקפה ומעליהם המים והפלא פלא מליון חתיכות לבנות נשפכות לכוס הקפה שלנו יחד עם המים. אבנית במים היא שורש כל הרע היא מרה ולא טעימה והופכת כל כוס קפה לבעלת טעם רע. אז איך מנקים את הקומקום מהאבנית? אין צורך לרוץ ולהזמין חברת ניקיון, כל שצריך הוא חומץ וקצת מים, שפכו כחצי בקבוק חומץ ואת שאר הקומקום מלאו במים, הרתיחו את הקומקום פעמיים ותתפלאו לגלות שהקומקום שלכם לא יכיר או ידע אבנית מה היא. בסיום הניקוי שטפו את הקומקום היטב במים והרתיחו קומקום מים נקי פעמיים לפחות.

ניקוי תחתית שרופה של סיר –  בישול ארוך בסיר ישן וטוב לרוב אומר בהכרח שבתחתית הסיר ישאר אוכל שרוף.  אחת הדרכים האידיאליות להסרת אוכל שרוף מתחתית סיר היא באמצעות מעט סבון ומים וחימום הסיר על הגז. דרך נוספת היא לשפוך מים חמים ישירות על המאכל השרוף. בעת שהמאכל השרוף מתחמם קל לגרד ולהסיר אותו מתחתית הסיר.

ניקוי חלונות המטבח –אם נגמר לכם הגליל של הנייר הסופג, תשמחו לדעת כי ניתן להבריק את החלון על ידי שימוש בנייר עיתון.

ריח טוב לרצפת המטבח – בסיום השטיפה מומלץ לנגב את הרצפה באמצעות מרכך כביסה מהול במים.

ניקוי כסאות מרופדים – אם יש לכם כתם קטן על ריפוד  הכסא, תוכלו למהול מעט חומץ בכלי עם מים ולשפשף בעדינות את הריפוד, אם הכתם לא ירד, כדי שתעזרו בשירותי ניקוי של חברת ניקיון מקצועית.

הברקת ברזים  – אם אתם מעוניינים להבריק את הברז במטבח או באמבטיה, השתמשו בחצי לימון, שפשפו את הלימון על הברז, מובטח לכם ברז מבריק ונקי.

ניקוי מיקרוגל יסודי – אם המיקרוגל שלכם מדיף ריחות לא נעימים ואתם מעוניינים להעלים את הריח, חממו כוס מים מעורבבת עם סבון. ריח הסבון יעלים את הניחוח הלא נעים ויעניק למיקרוגל שלכם ריח סבוני מתוק ונעים, מומלץ להשאיר את דלת המיקרוגל פתוחה ואף להעביר סמרטוט בתוך המיקרוגל על מנת להעלים את שאריות הסבון.

נופר שירותים מעניקה את שירות ניקוי אביזרי המטבח כחלק משירות ניקיון למשרד שאנו מבצעים לכלל לקוחותינו.

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט נגישות